Lekker op het strand. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mitchel Ryan Maat - WaarBenJij.nu Lekker op het strand. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mitchel Ryan Maat - WaarBenJij.nu

Lekker op het strand.

Door: M.R.Maat

Blijf op de hoogte en volg Mitchel Ryan

04 December 2015 | Australië, Sydney

Zo daar lig ik dan even lekker aan het strand in de Australische zon. Mooi moment om even een berichtje te schrijven voor mijn fans in Nederland dacht ik zo.
Er is pas net een week voorbij maar toch al zo veel gebeurd.
Vorige week dinsdag vertrokken we (opa oma en ik) al vroeg richting Schiphol. Ik wilden immers op tijd zijn. Ja daar begon de stress hoor, nog geen half uurtje weg eb overal waren files vanwege ongelukken, verwachte vertraging over de gehele route? Iets meer als 2 uur en oplopend. Gelukkig met een hoop regionale wegen nog gewoon op tijd gekomen waar ik werd uitgezwaaid door vrienden en familie. Daarna hop snel door de douane en naar het vliegtuig richting Bangkok waar we na anderhalf uur weer in mochten stappen om onze reis te vervolgen richting Taipei. Hier hebben we, om de tien uur wachttijd op te vullen, met de hele groep een tijdje rondgelopen voor we weer werden opgehaald voor de vlucht naar Sydney!!! Donderdag middag kwamen we daar zo'n beetje aan en zijn we meteen een foto gaan maken bij het opera house. Vervolgens op naar het hostel en gezellig met zijn allen bbq'en. Uiteindelijk ging iedereen behalve ik al om 8 a 9 uur slapen vanwege jetlag.

De dag erna (vrijdag) hadden we "regeldag" we hebben nu allerlei zaken geregeld zoals een bankpas belasting zorgpas etc etc. En uiteraard door Sydney gelopen, het is ongelooflijk hoe schoon die stad is bijna nooit zie je iets op straat liggen. Zelfs geen peuken. Daarnaast heeft het naar mijn mening en hele goede (mooie) verhouding van oude en moderne gebouwen.
Op de zaterdag gingen we met een groot deel van de groep wandelen in de Blue mountains. Wij hebben echter geen "blue" gezien en ook geen "mountains" het was zo mistig dat je maar 40 meter zicht had. Waarna we maar wat eerder naar een wildlife zoo zijn gegaan, koala's en kangaroo's!!
In de avond ook nog even gezellig ene paar drankjes gedaan in arena Australische bar/club.

Op zondag hebben we vervolgens met een groot gedeelte van de groep de north head walk gelopen, met mooi uitzicht op Sydney (foto's staan op mijn camera :( dus kan ze helaas niet uploaden van de telefoon)

Op maandag gingen we iets doen waar ik enorm naar uitkeek. SURFEN. Dat was echt Geweldig. Het lukte me zelfs om een groot aantal keren te staan. Dus er komt een surf camp aan, ik weet alleen nog niet wanneer ik ga haha. Maar dat zien jullie ook vanzelf wel haha.

Na deze excursies konden we drie dagen bijboeken, alleen maar plannen maken aanpassen, nieuwe plannen. En uiteindelijk alles overhoop gooien. Na deze 3 dagen moest ik helaas het hostel uit vanwege het feit dat alle kamers volgeboekt zijn. Nu al!

Rond oud en nieuw gaan hier de prijzen van de hotels omhoog naar boven de 100 dollar per nacht. Dus helaas ga ik Sydney niet meemaken met oud en nieuw. Wel ga ik met "headingbush" de outback in voor 10 dagen rond die tijd.

Dus om de komende tijd door te komen gesolliciteerd op en baantje, op dat moment geen idee wat het was maar kon wel meteen beginnen. Bleek het tuinieren te zijn. Grasmaaien bladblazen, zagen, onkruid wieden etc. Bijna alles deed ik ook thuis in de achtertuin al. Met andere woorden: aangenomen! Helaas wel op werkdag 1 (gisteren) is mijn horloge gestolen :(.

Maar alles bij elkaar tot nog toe bijna alleen maar goede ervaringen. Best een langs stuk tekst geworden haha.

Dit was het dan even voor nu :)

Bye bye from down under ;)GB


Trouwens voor de mensen die t willen weten ik ben nog gewoon op mijn Nederlandse nummer via whatsapp bereikbaar.

  • 04 December 2015 - 16:32

    Marian:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. En wij op deze manier mogen meegenieten.
    Heel veel plezier en succes met het werk!

  • 04 December 2015 - 20:27

    Danielle:

    He mitch,

    Leuke baan gescoord

  • 05 December 2015 - 08:51

    Chantal:

    Hi Mitchel,

    De link die je op fb hebt gezet is dus gewoon te openen!!
    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Carriere switch? Haha misschien vind je het wel zo leuk dat je het in NL ook wilt blijven doen

  • 05 December 2015 - 08:53

    Chantal:

    Ben benieuwd wat je nou als reactie van mij ontvangt. Volgens mij had ik een veel langer verhaal getypt.

  • 09 December 2015 - 09:27

    Nadia:

    Balen dat je horloge gestolen is! Wel goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    Hopelijk houdt je je baantje lang aan zodat je kan blijven genieten!


  • 31 December 2015 - 16:10

    Wil:

    hoy mitchel wens je het aller beste in het nieuwe jaar wij moeten nog een paar uurtjes wachte nog heel veel plezier

  • 31 December 2015 - 22:30

    Petra Van Horen:

    Happy new year en waar blijven de verhalen??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 December 2015

Lekker op het strand.
Mitchel Ryan

Actief sinds 04 Dec. 2015
Verslag gelezen: 692
Totaal aantal bezoekers 2511

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 14 Mei 2016

Backpacken in Australië

04 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: