één dag voor vertrek - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Mitchel Ryan Maat - WaarBenJij.nu één dag voor vertrek - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van Mitchel Ryan Maat - WaarBenJij.nu

één dag voor vertrek

Door: Mitchel Ryan

Blijf op de hoogte en volg Mitchel Ryan

23 November 2015 | Nederland, Spijkenisse


Hallo iedereen,

Ik ga toch maar eens proberen iets te schrijven, straks wil ik toch iedereen op de hoogte gaan houden, en zo'n waarbenjij blog leek me daar wel ideaal voor.
Zoals een hoop mensen al wel weten ga ik morgen op reis naar Australië. Een half jaar Backpacken, af en toen vraag ik me nog af waar ik aan begin maar dat zijn gewoon de gezonde zenuwen. En de zenuwen zijn er nu hoor!! Gisteren nog een klein afscheidsfeestje gehad met familie en een aantal vrienden. Was heel gezellig :) en ook nog wat handige dingen gekregen. Zoals onder andere een reisdagboek (heel handig want wanneer ik hier iets kan schrijven weet ik natuurlijk nog niet).

Maar morgen vertrek ik dus. om 10:20 gaan we samen met een groep van Australian Backpackers gezamenlijk inchecken (de eerste week ben ik namelijk met een groep van ongeveer 16 andere backpackers). Daarna kan ik nog even afscheid nemen van opa en oma (me zusje heb ik al gedag moeten zeggen, die zit nu in een klooster haha!!). Dus waarschijnlijk moet ik nog even snel een doos met tissues meenemen. Om 13:20 vertrekt vervolgens het vliegtuig naar Bankgkok waar we even een tijdje moeten blijven om bij te tanken, of moeten overstappen op een ander vliegtuig. Vervolgens vlieg ik door naar Taipei waar ik 10 uur! moet wachten op het vliegtuig naar Sydney.

Nou dit was het dan voor nu, zodra ik kan en ik iets te delen heb zal ik dat hier delen!


  • 25 November 2015 - 10:05

    Petra Van Horen:

    Hè Mitchel,
    Veel plezier en succes bij dit avontuur. Je zult merken dat je giga zult groeien als persoon bij dit avontuur.
    Groetjes, Petra

  • 27 November 2015 - 12:01

    Nadia:

    Je komt denk ik gesloopt aan! Hoe gaat het nu met je?

  • 27 November 2015 - 18:53

    Wil Goedegebuur:

    geweldig dat je de stap heb gezet om dit avontuur aan te gaan kijk uit naar je belevenissen heel veel plezier

  • 23 April 2016 - 23:38

    Petra:

    He Mitchell, je hebt je blog slecht bij gehouden kerel. Nog 1 maand, dan ben je weer in Spijkenisse. Kom dan maar buurten, kletsen we bij.
    groetjes,
    Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mitchel Ryan

Actief sinds 04 Dec. 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 2528

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 14 Mei 2016

Backpacken in Australië

04 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: